Název: |
|
||||
Rozhodnutí ředitele školy č. 05/2023/1 |
|||||
Předmět: |
|||||
Provozní řád školní jídelny |
|||||
Vydaným vnitřním předpisem se nahrazuje: |
|||||
08/2013/1 |
|||||
|
Jméno |
Útvar |
Datum |
Podpis |
|
Vydavatel |
Mgr. Václav Krámek |
100 |
|
|
|
Formální kontrola |
Jiřina Švarcová |
101 |
|
|
|
Zpracovatel |
Mgr. Václav Krámek |
100 |
|
|
|
Schváleno
Datum vydání |
Platnost od |
Platnost omezena do |
Celkový počet stran textu |
Počet volných |
|
1. září 2023 |
1. září 2023 |
- - - - - |
|||
3 |
0 |
Rozdělovník: |
||
* 100, 200, 300, 400, 500, 600 |
* správce vnitřních předpisů školy |
|
Provozní řád školní jídelny
1. Výdejní doba je od 11:45 do 14:45 h.
2. Zaplatit obědy lze: a) složenkou,
která je k dispozici v kanceláři školní jídelny,
b) trvalým
příkazem z kterékoliv banky (POZOR – tato
platba neznamená automatické přihlášení obědů),
3. Obědy
se přihlašují vždy minimálně den předem do 15:00 h. Úřední hodiny v kanceláři jsou od 11:45 do 14:45
h, v případě nepřítomnosti administrativní pracovnice se obraťte na
zaměstnance v kuchyni.
4.
Odhlašování obědů lze: a) přes
internet,
b)
telefonicky na tel. 221 595 425,
c)
elektronicky na e-mail: hajkova@podskalska.cz,
d)
osobně v kanceláři školní jídelny,
vždy však
nejpozději do 15:00 předešlého dne, v případě náhlé nemoci do 7:00 téhož
dne. Hromadné odhlášky (různé akce škol) je potřeba hlásit min. 3 dny předem.
5.
Přeplatky se vyúčtovávají vždy v červnu, na žádost rodičů nebo plnoletých
žáků a studentů je možné vrátit přeplatky kdykoliv.
6. Při
příchodu do jídelny si strávníci odloží tašky a svršky do připravených prostor
v jídelně a ve vlastním zájmu nenechají nic na chodbě. Zařadí se
způsobně do řady strávníků.
7. Po
konzumaci jídla strávníci veškeré použité nádobí odnesou do okénka umývárny.
8.
Strávníci jsou povinni se řídit pokyny všech zaměstnanců školní jídelny, chovat
se ukázněně, ohleduplně a v souladu s hygienickými a společenskými
pravidly při stravování.
9.
Jakékoliv závady, ať technického nebo hygienického charakteru, je nutné
okamžitě nahlásit vedoucí školní jídelny nebo hlavní kuchařce u výdejního
okénka.
10. Při
nevolnosti, zranění či jiné podobné události jsou strávníci povinni tuto
skutečnost oznámit výše jmenovaným.
11.
V případě nemoci strávníka lze oběd vydat do přinesených nádob pouze první
den, a to před výdejem obědů.
12. Platí
zákaz vynášení jakéhokoliv nádobí mimo prostory školní jídelny!
13.
Jídelní lístek je uveden na internetu a na nástěnce jídelny.
14.
Připomínky (stížnosti i pochvaly) lze napsat do knihy přání a stížností, kterou
je možno si vyžádat u výdejního okénka.
15. Každý
strávník je povinen si zajistit oprávnění ke vstupu do školy:
a) zapůjčit
si ve škole proti vratné záloze čipovou kartu ke vstupním dveřím školy
(po ukončení stravování
mu bude záloha vrácena proti vrácení nepoškozené karty),
b) nechat si nastavit oprávnění ke vstupu do školy prostřednictvím
karty ISIC,
c) nechat si nastavit oprávnění ke vstupu do školy prostřednictvím
karty Lítačka.
16. Důležité!!! Nárok na dotované obědy mají
zaměstnanci podle § 3 odst. 4 vyhl. č. 84/2005 Sb., o nákladech na
závodní stravování a jejich úhradě v příspěvkových organizacích zřízených
územními samosprávnými celky, v platném znění, pouze v případě, že
vykonali práci pro organizaci min. 3 hodiny v daném kalendářním dni
v místě výkonu práce sjednaném v pracovní smlouvě. Pro studenty podle
§ 4 odst. 9 vyhl. č. 107/2005 Sb., o školním stravování, v platném
znění, je pouze první den neplánované nemoci strávníka považován za pobyt ve
škole. Na další dny je povinen obědy odhlásit.