INFORMACE pro 4. ročník denního studia
a 5. ročník dálkového studia
střední školy
- Základní informace
- Rozpis konzultací a TH
- Podskalská
- Navrátilova
- Rozpis profilové části maturitních zkoušek
- Rozpis společné části maturitních zkoušek
- Rozhodnutí ředitele školy − Hodnocení žáků střední školy
Základní informace
Na základě informací, které uvolnilo MŠMT, bude umožněn vstup žákům uvedených ročníků do školy už 11. května 2020. V tento den se dle rozpisu budou konat třídnické hodiny denního studia a konzultace odborných předmětů profilové části maturitní zkoušky.
V dalším období budou následovat další konzultace a praktické a písemné praktické profilové maturitní zkoušky. Písemné a praktické části profilové maturitní zkoušky budou probíhat již od 12. května 2020.
Konkrétní informace budou sděleny na třídnických hodinách dne 11. května 2020. Dálkové studium bude mít třídnickou hodinu a konzultace z odborných předmětů profilové maturitní zkoušky ve středu 22. května 2020 a teprve pak budou probíhat písemné a praktické zkoušky z profilových předmětů.
Konkrétní termín realizace didaktických testů a ústních zkoušek zatím není znám.
Na konzultace, třídnické hodiny a zkoušky profilové části žáci budou vybaveni vlastními rouškami (doporučené min. 2ks) a z důvodu bezpečnosti i vlastním mýdlem a papírovými ručníky. Škola zajišťuje dezinfekci.
Rozpis písemných a praktických profilových maturitních zkoušek je zveřejněn níže v této sekci
Rozpis konzultací a TH − Podskalská
Pondělí 11. května 2020 | ||||
4.A | ||||
---|---|---|---|---|
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | P9 | Šlesingerová |
2. hod. | FIA | skupina | 110 | Vaňková Z |
CPB | skupina | 112 | Štěpánková | |
TEP | skupina | 202 | Koubová | |
3. hod. | FIA | skupina | 110 | Vaňková Z |
CPB | skupina | 112 | Štěpánková | |
TEP | skupina | 202 | Koubová | |
4. hod. | ACH | 1. polovina | 110 | Štěpánková |
MIB | 2. poloviva | 112 | Šmejkalová | |
5. hod. | ACH | 1. polovina | 110 | Štěpánková |
MIB | 2. poloviva | 112 | Šmejkalová | |
6. hod. | MIB | 1. polovina | 110 | Štěpánková |
ACH | 2. poloviva | 112 | Šmejkalová | |
7. hod. | MIB | 1. polovina | 110 | Štěpánková |
ACH | 2. poloviva | 112 | Šmejkalová | |
4.B | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | P14 | Tichá |
2. hod. | BIM mouka | skupina | 209 | Kejdová |
BIO ekol | skupina | 210 | Maredová | |
3. hod. | BIM mouka | skupina | 209 | Kejdová |
BIO ekol | skupina | 210 | Maredová | |
4. hod. | ACH mouka | skupina | 209 | Maxová |
OCŽP ekol | skupina | 210 | Maredová | |
5. hod. | ACH mouka | skupina | 209 | Maxová |
OCŽP ekol | skupina | 210 | Maredová | |
6. hod. | Tech mouka | skupina | 209 | Raška |
MŽP ekol | skupina | 210 | Endrlová | |
7. hod. | Tech mouka | skupina | 209 | Raška |
MŽP ekol | skupina | 210 | Endrlová | |
4.C | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | P15 | Morávek |
2. hod. | TECH | 1. polovina | 305 | Koza |
ACH | 2. poloviva | 302 | Koudelková | |
3. hod. | TECH | 1. polovina | 305 | Koza |
ACH | 2. poloviva | 302 | Koudelková | |
4. hod. | BIM | 2. poloviva | 305 | Kejdová |
ACH | 1. polovina | 302 | Koudelková | |
5. hod. | BIM | 2. poloviva | 305 | Kejdová |
ACH | 1. polovina | 302 | Koudelková | |
6. hod. | TECH | 2. poloviva | 305 | Koza |
BIM | 1. polovina | 302 | Kejdová | |
7. hod. | TECH | 2. poloviva | 305 | Koza |
BIM | 1. polovina | 302 | Kejdová | |
Maso | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | P14 − POD | Tichá |
přechod na NAV | ||||
2. hod. | ACH | skupina | NAV | Kolář |
3. hod. | ACH | skupina | NAV | Kolář |
4. hod. | TECH | skupina | NAV | Kolář |
5. hod. | TECH | skupina | NAV | Kolář |
6. hod. | BIM | skupina | NAV | Kotrbová |
7. hod. | BIM | skupina | NAV | Kotrbová |
Středa 20. května 2020 | ||||
D5 | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
3. hod. | Třídnická hodina | celá třída | P9 | Koza |
4. hod. | BIM | celá třída | P9 | Kejdová |
5. hod. | BIM | celá třída | P9 | Kejdová |
6. hod. | ACH | celá třída | P9 | Vrbenská |
7. hod. | ACH | celá třída | P9 | Vrbenská |
8. hod. | TECH | celá třída | P9 | Koza |
9. hod. | TECH | celá třída | P9 | Koza |
Středa 27. května 2020 | ||||
4.A | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | P9 | Šlesingerová |
2. hod. | AJ | skupina | 103/110 | Presová |
AJ | skupina | 104/112 | Šlesingerová | |
Ma | skupina | 309 | Tichá | |
3. hod. | AJ | skupina | 103/110 | Presová |
AJ | skupina | 104/112 | Šlesingerová | |
Ma | skupina | 309 | Tichá | |
4. hod. | ČJ | celá třída | P9 | Heřmánková |
5. hod. | ČJ | celá třída | P9 | Heřmánková |
4.B | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | P14 | Tichá |
2. hod. | ČJ | celá třída | P14 | Balážová |
3. hod. | ČJ | celá třída | P14 | Balážová |
4. hod. | AJ | skupina | 103/110 | Karbanová |
AJ | skupina | 104/112 | Šlesingerová | |
Ma | skupina | 310 | Tichá | |
5. hod. | AJ | skupina | 103/110 | Karbanová |
AJ | skupina | 104/112 | Šlesingerová | |
Ma | skupina | 310 | Tichá | |
4.C | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
3. hod. | Třídnická hodina | celá třída | P15 | Morávek |
4. hod. | ČJ | celá třída | P15 | Niederlová |
5. hod. | ČJ | celá třída | P15 | Niederlová |
6. hod. | AJ | skupina | 103/312 | Morávek |
AJ | skupina | 104/302 | Šlesingerová | |
Ma | skupina | 305 | Krámek | |
7. hod. | AJ | skupina | 103/312 | Morávek |
AJ | skupina | 104/302 | Šlesingerová | |
Ma | skupina | 305 | Krámek |
Rozpis konzultací a TH − Navrátilova
Pondělí 11. května 2020 | ||||
4.L | ||||
---|---|---|---|---|
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | 106 | Kolář |
2. hod. | BIO | celá třída | 106 | Kotrbová T. |
3. hod. | BIO | celá třída | 106 | Kotrbová T. |
4. hod. | CHE | celá třída | 106 | Trnková |
5. hod. | CHE | celá třída | 106 | Trnková |
6. hod. | MBV | skupina | 106 | Šprincová |
AFC | skupina | 101 | Trnková + Vaňková | |
7. hod. | MBV | skupina | 106 | Šprincová |
AFC | skupina | 101 | Trnková + Vaňková | |
4.V | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | 207 | Hřídel |
2. hod. | NZV | celá třída | 207 | Šlamborová + Trnková |
3. hod. | NZV | celá třída | 207 | Šlamborová + Trnková |
4. hod. | BIO | celá třída | 207 | Kotrbová T. |
5. hod. | BIO | celá třída | 207 | Kotrbová T. |
6. hod. | CZV | celá třída | 207 | Hřídel |
7. hod. | CZV | celá třída | 207 | Hřídel |
Středa 27. května 2020 | ||||
4.L | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | 106 | Kolář |
2. hod. | ČJ | celá třída | 106 | Kotrbová M |
3. hod. | ČJ | celá třída | 106 | Kotrbová M. |
4. hod. | AJ | skupina | 106 | Šajtarová |
AJ | skupina | 208 | Vischi | |
Ma | skupina | 205 | Polívková | |
5. hod. | AJ | skupina | 106 | Šajtarová |
AJ | skupina | 208 | Vischi | |
Ma | skupina | 205 | Polívková | |
4.V | ||||
Náplň | Dělení | Učebna | Vyučující | |
1. hod. | Třídnická hodina | celá třída | 207 | Hřídel |
2. hod. | AJ | skupina | 208 | Gubová |
AJ | skupina | 205 | Vischi | |
Ma | skupina | 207 | Polívková | |
3. hod. | AJ | skupina | 208 | Gubová |
AJ | skupina | 205 | Vischi | |
Ma | skupina | 207 | Polívková | |
4. hod. | ČJ | celá třída | 207 | Kotrbová M. |
5. hod. | ČJ | celá třída | 207 | Kotrbová M. |
Profilová část maturitních zkoušek − praktické zkoušky
Rozlosování skupin bude žákům doručeno elektronicky.
4.C | ||||
---|---|---|---|---|
BIM/MIB/NZV - 1. den | BIM/MIB/NZV - 2. den | ACH/AFC/MŽP | TEC | |
K1 | 12. 5. (Pod. - 1. lab.) | 14. 5. (Pod. - 1. lab.) | 19.¨5. | 13. 5. (pivovar) |
K2 | 12. 5. (Pod. - 1. lab.) | 14. 5. (Pod. - 1. lab.) | 19. 5. | 18. 5. (pivovar) |
K3 | 13. 5. (Pod. - 1. lab.) | 15. 5. (Pod. - 1. lab.) | 18. 5. | 12. 5. (pivovar) |
K4 | 13. 5. (Pod. - 1. lab.) | 15. 5. (Pod. - 1. lab.) | 18. 5. | 14. 5. (pivovar) |
K5 | 13. 5. (Pod. - 1. lab.) | 15. 5. (Pod. - 1. lab.) | 18. 5. | 19. 5. (pivovar) |
4.B | ||||
BIM/MIB/NZV - 1. den | BIM/MIB/NZV - 2. den | ACH/AFC/MŽP | TEC | |
Ekol | není | není | 13. 5. | není |
Ma | 18. 5. (lab. NAV) | 20. 5. (lab. NAV) | 14. 5. (lab. NAV) | 13. 5. (uz. dílna) |
4.A | ||||
BIM/MIB/NZV - 1. den | BIM/MIB/NZV - 2. den | ACH/AFC/MŽP | TEC | |
MO | 18. 5. (Pod. - 2. lab.) | 20. 5. (Pod. - 2. lab.) | 14. 5. | 13. 5. (pekárna) |
AP1 | 18. 5. (Pod. - 1. lab.) | 20. 5. (Pod. - 1. lab.) | 19. 5. | není |
AP2 | 19. 5. (Pod. - 1. lab.) | 21. 5. (Pod. - 1. lab.) | 18. 5. | není |
D5 | ||||
BIM/MIB/NZV - 1. den | BIM/MIB/NZV - 2. den | ACH/AFC/MŽP | TEC | |
Dkv1 | 25. 5. (Pod. - 2. lab.) | není | 26. 5. | není |
Dkv2 | 26. 5. (Pod. - 1. lab.) | není | 25. 5. | není |
4.L | ||||
BIM/MIB/NZV - 1. den | BIM/MIB/NZV - 2. den | ACH/AFC/MŽP | TEC | |
LY1-MIB | 12. 5. | 14. 5. | není | není |
LY2-MIB | 13. 5. | 15. 5. | není | není |
LY3-AFC | není | není | 13. 5. | není |
4.V | ||||
BIM/MIB/NZV - 1. den | BIM/MIB/NZV - 2. den | ACH/AFC/MŽP | TEC | |
Vet-NZV | 18. 5. | není | není | není |
Vet-NZV | 19. 5. | není | není | není |
Vet-NZV | 20. 5. | není | není | není |
Vet-NZV | 21. 5. | není | není | není |
Profilová část maturitních zkoušek − písemné zkoušky
Rozlosování skupin bude žákům doručeno elektronicky.
předmět | skupina | datum |
---|---|---|
ACH, AFC, MŽP | AP1, AP2, K1, K2, K3, K4, K5, MO, Ma, Dkv1, Dkv2, Dmo, Ekol, LY3 | středa 3. června 2020 |
FIA, CPB | AP1, AP2 | čtvrtek 4. června 2020 |
MIB | LY1, LY2 | středa 3. června 2020 |
Společná část maturitních zkoušek − didaktické testy
předmět | datum |
---|---|
MAT, ANJ | pondělí 1. června 2020 |
ČJL | úterý 2. června 2020 |
Rozhodnutí ředitele školy č. 10/2020/1 − Hodnocení žáků střední školy ve 2. pololetí školního roku 2019/2020
HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ STŘEDNÍ ŠKOLY ZA DRUHÉ POLOLETÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2019/2020 Postup pro průběžné hodnocení výsledků během uzavření škol a vzdělávání na dálku
Základní principy hodnocení žáků:
Hodnocení žáka: Závěrečné hodnocení žáka na vysvědčení na konci školního roku 2019/2020 zohlední:
Z vyhlášky plyne, že uvádět na vysvědčení u povinných předmětů slovo „nehodnocen(a)“ lze připustit pouze tehdy, není−li absolutně žádný podklad pro hodnocení a žák byl z daného předmětu na konci prvního pololetí (včetně náhradního termínu pro hodnocení) hodnocen také slovem „nehodnocen(a)“, anebo se jedná o předmět vyučovaný pouze v druhém pololetí a nejsou absolutně žádné podklady pro hodnocení. Nedostatek podkladů k hodnocení za období od 11. března 2020, tedy za období vzdělávání na dálku během uzavření škol nebo při vzdělávacích aktivitách formou školních skupin nebo jinou formou do konce druhého pololetí, není sám o sobě důvodem k tomu, aby byl žák z některého předmětu na vysvědčení namísto uvedení stupně prospěchu „nehodnocen“ V případě, že nebude možné hodnotit žáka za druhé pololetí (není splněno žádné kritérium ze základních principů hodnocení žáka − viz výše), pak je nutné stanovit náhradní termín hodnocení, který se musí uskutečnit nejpozději do konce září následujícího školního roku. Nadále platí, že pokud není možné žáka hodnotit na konci prvního pololetí, určí ředitel školy pro jeho hodnocení náhradní termín tak, aby hodnocení proběhlo nejpozději do konce června. Teprve pokud by nebylo možné žáka hodnotit ani v tomto náhradním termínu, za první pololetí by žák nebyl hodnocen. Hodnocení v průběhu vzdělávání na dálku nebo při vzdělávacích aktivitách formou školních skupin nebo jinou formou do konce druhého pololetí nesmí být důvodem pro hodnocení žáka na vysvědčení za druhé pololetí školního roku 2019/2020 stupněm nedostatečný nebo odpovídajícím slovním hodnocením. V případě, že by žák byl v řádném nebo náhradním termínu hodnocen stupněm nedostatečný (s využitím všech základních principů hodnocení − viz výše) nejvýše ze 2 povinných předmětů, musí mít možnost vykonat opravnou zkoušku, a to nejpozději do konce příslušného školního roku v termínu stanoveném ředitelem školy. Ze závažných důvodů může ředitel školy žákovi stanovit náhradní termín opravné zkoušky nejpozději do konce září následujícího školního roku. Platí, že ředitel školy může žákovi, který na konci druhého pololetí neprospěl nebo nemohl být hodnocen, povolit opakování ročníku po posouzení jeho dosavadních studijních výsledků a důvodů uvedených v žádosti. Hodnocení žáků posledních ročníků přihlášených k maturitní zkoušce Vzhledem k tomu, že vykonáním nebo nevykonáním závěrečné nebo maturitní zkoušky žáci přestávají být žáky školy, vylučuje se možnost žáky nehodnotit, nebo je hodnotit jako neúspěšné na vysvědčení. Ročník tedy formálně ukončí všichni. Pokud by takový žák měl být v jednotlivém předmětu na vysvědčení hodnocen stupněm prospěchu „5 − nedostatečný“ nebo ekvivalentním slovním hodnocením nebo slovy „nehodnocen(a)“, bude namísto toho uvedeno slovo „prospěl(a)“. Co se týká celkového hodnocení u výše uvedených žáků (přihlášeni k maturitní zkoušce nebo závěrečné zkoušce), tak se namísto stupňů neprospěl(a) nebo nehodnocen(a) uvedou na vysvědčení slova „prospěl(a)“. Předávání vysvědčení: Pro 1.−3. ročník denního a 1.−4. ročník dálkového studia za druhé pololetí školního roku 2019/2020 bude vysvědčení předáno v úterý 30. června 2020. Způsob předávání vysvědčení se bude odvíjet od aktuální epidemiologické situace a omezení z ní plynoucích. Pro žáky závěrečného ročníku středního vzdělávání se vysvědčení předává žákům v posledním vyučovacím dnu posledního týdne před zahájením společné části maturitní zkoušky. Konkrétní den se předpokládá na pátek 29. května 2020. |